-
چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم؟
جهت سهولت در پیگیری دستگاه خود می توانید از طریق شماره 02188759138 اقدام نمائید.
-
تحویل کالا به چه صورت است؟
تحویل کالا بسته به شرایط خرید شما متغیر است. در صورتی که خرید به صورت اقساطی انجام شود، تحویل کالا پس از تکمیل مراحل اداری مربوطه صورت میگیرد. این مراحل شامل فرآیندهای لازم برای تأیید شرایط اقساط است
-
آیا امکان تغییر مبلغ اقساط یا تعداد اقساط در طول دوره وجود دارد؟
در صورتی که مراحل توسط کارشناسان دیجیران بررسی و تایید شده باشد،امکان تغییر وجود ندارد.
-
مبلغ پیش پرداخت چقدر است و چند درصد از قیمت کل را پوشش میدهد؟
بستگی به شرایط شما مبلغ و درصد متغیر هست که میتوانید با مراجعه به شعبه دیجیران کالای مورد نظر خود را تهیه کنید .
-
آیا برای خرید اقساطی لوازم دیجیتال باید اعتبار خاصی داشته باشم؟
با داشتن دسته چک صیادی بنفش و مدرک شناسایی میتوانید از دیجیران خرید خود را انجام دهید.
-
اگر به هر دلیلی نتوانم اقساط را پرداخت کنم، چه اتفاقی میافتد؟
در صورتی که اقساط خود را به موقع پرداخت نکنید، مشمول پرداخت جریمه نقدی و کاهش رتبه اعتباری در سیستم بانکی خود میشوید. درصورت عدم پرداخت اقساط به مدت طولانی، به تیم حقوقی ارجاع داده شده و از تمامی خدمات بانکی محروم خواهید شد.
-
اگر خودم دسته چک نداشته باشم با دسته چک شخص دیگری میتوانم خرید کنم ؟
بله و جهت راهنمایی بیشتر میتوانید با شماره 02188759138 تماس حاصل فرمایید .
-
اگر محصول دچار مشکل شد، شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش چگونه است؟
تمام کالاهایی که از دیجیران دریافت میکنید دارای گارانتی معتبر 18ماهه و 24ماهه می باشند و در صورت مشکل میتوان به مراکز مراجعه کرد.
-
آیا امکان تحویل حضوری کالا وجود دارد ؟
بله , امکان تحویل کالا حضور نیز فراهم است. شرایط پرداخت اقساطی به صورت حضوری قابل انجام می باشد .